Ja, ik wil lid worden!
02|12|2013
PERSBERICHT: Mobiele website www.insittardgeleen.nl online

De stad krachtig en aantrekkelijk op de kaart zetten. Met dat doel heeft de Vereniging Brandpartners Sittard-Geleen donderdag 28 november de mobiele stadsportal www.insittardgeleen.nl gelanceerd. Een eigentijdse website voor mobiele devices, zoals tablets en smartphones, waarop Sittard-Geleen laat zien wat de stad te bieden heeft op het gebied van wonen, werken, ondernemen, winkelen, studeren en uitgaan.

In juli ging www.insittardgeleen.nl online. Met het lanceren van een mobiele website zet de Vereniging Brandpartners nu een volgende stap. Frits Simon, voorzitter van de Vereniging Brandpartners Sittard-Geleen: “We zijn er trots op dat we Sittard-Geleen nu online krachtig op de kaart zetten. De vereniging Brandpartners timmert hard aan de weg om te laten zien dat er goede redenen zijn waarom je graag naar Sittard-Geleen komt. Waarom je hier graag winkelt, recreëert, woont, werkt, studeert en leeft. En dat begint zijn vruchten af te werpen.”

De Vereniging Brandpartners Sittard-Geleen is opgericht eind 2010. Een groot aantal partners en stakeholders zoals Chemelot, Zuyd Hogeschool, Gemeente Sittard-Geleen, MKB Westelijke Mijnstreek, Orbis, Rabobank Westelijke Mijnstreek, Leeuwenborgh Opleidingen, Sportstichting Sittard-Geleen, VVV Zuid-Limburg, Museum Het Domein, Stadsschouwburg Sittard-Geleen, Buro 046, Centrummanagement Sittard-Geleen en Graaf Huyn College zetten zich samen in voor de promotie van Sittard-Geleen en het zichtbaar maken van onontdekte parels.

Voorzitter Frits Simon: “Dat belangrijke stakeholders zich in Brandpartners Sittard-Geleen hebben verenigd, zich ambassadeur voelen van onze stad en zich gezamenlijk inzetten geeft veel vertrouwen in de toekomst van Sittard-Geleen. Want alleen gezamenlijk kunnen we de stad goed en effectief promoten zodat meer mensen onze stad bezoeken, terugkomen en er willen verblijven.”

Vereniging Brandpartners Sittard-Geleen wil blijven groeien. Organisaties en bedrijven die zich willen aansluiten, kunnen zich via www.brandpartnerssittardgeleen.nl aanmelden.