Doel
Citymarketing is gericht op het vergroten van de concurrentiekracht van de gemeente Sittard-Geleen en op het binden van investeerders, inwoners, bezoekers en bedrijven aan de gemeente. Om dit te kunnen bereiken heeft de vereniging BrandPartners Sittard-Geleen een "toekomstvisie 2020" geformuleerd die 4 hoofdpunten kent:
- Sittard heeft een aantrekkelijke historische binnenstad
- Sittard-Geleen is een businessstad met diverse innovatieve sectoren
- Sittard is het natuurlijk stedelijk middelpunt van de regio
- Sittard-Geleen is een jonge, actuele stad met veel aantrekkingskracht op goed opgeleide jongeren
De BrandPartners willen bijdragen aan de realisatie van de gekozen merkbelofte "Ondernemend". In 2020 staat Sittard-Geleen bekend als de meest ondernemende stad van Zuid-Limburg op sociaal, cultureel en commercieel gebied. Zo willen wij meehelpen om een succesvolle toekomst voor de stad te garanderen!